Merveoz124 benimde oğlum geç konuştu 20 aylıkken bu saydıklarınizi bile söylemiyordu.sadece anne diyordu. yine uzun cümleleri yok 3 yaşına 3 ay kaldı soyledikleri anne gel, anne hadi, mama su çiş geldi baba geliyor , nereye annaneanne gibi şeyler söylüyor . Hiç endişelenmeyin her çocukta aynı olmuyor. TV televizyona sınır koyabilirsiniz. Şarkı kitap okuyabilirsiniz . Bide yaşıtlarıyla bir arada olması da olumlu yönde etkiliyor.