Kızım 7 aylık. Huzursuz gibi 4 gündür döne döne uyuyor. Biz yataktayken dönemediği alan kısıtlandığı için ağlıyor uyanıyor. O yüzden eşim salonda, ben kızımla uyuyorum. Yani kızımın bana açtığı alan ne kadarsa orada 😂 Geçen yataktan düştüm mesela 😀 ne zamana kadar böyle sürecek ya. Doktor kontrolümüze gittiğimizde soracağım. 🤷🏻♀️