Merhaba. Geleneksel her yaz çeşme sularından kapmış olduğum cırcır bu yıl yolculuk zamanına denk geldi. Afedersiniz karnım garc gurc ve sabaha 14 saatlik yolculuk yapmak zorundayım 🤦♀️Kendi aracımızla gideceğiz dururuz mola yerlerinde ama her zaman da olmuyor mola yeri. Altıma kaçırırım diye aklım çıkıyor, 🤦♀️ önerisi olan var mı nasıl geçer veya yolculuk için nasıl önlem alayım 🤦♀️