1 at 9 günlük bebeğim dün geceden beri asla uyuyor. Sürekli yanında beni istiyor ve memede kalmak istiyor. Memeyi çekmemle gözlerini açıyor ağlamaya başlıyor. Ateşi falan yok ishal yada kabızlık durumu yok. Atak haftası böyle bir şey mi ? Yoksa hasta mı ?