Eliiif1 Karnı tok, alti temiz, gazı yok her şeyi tam ama ağlama krizlerine giriyor, 20 gunluk daha. Siz neler yapıyorsunuz nasil geciriyorsunuz emzik hiç vermedim sizce vermelimiyim etkisi olur mu
TheBaby Eliiif1 Dünyaya alışmaya çalışıyor. Henüz çok çok yeni herşey. Gaz çıkarınca gazı bitmiyorki. Kolikte olabilir bir süre sonra. Emzik tutarsa verin tabi bu size kalmış. Kucağınızda tutun kokunuzu alsın. Güven duygusu gelişsin. Sakin ses tonuyla ninni söyleyin şarkı söyleyin okşayın öpün koklayın.
Birtaneanne Eliiif1 büyüme atakları diye geçiyor canım 45 günlük olduk hala aynı gece olunca başlıyor sabaha kadar uyumak istemiyor uykusu da var mesela ama agliyr 🥺 elektrikli süpürge sesi ac anne karnındaki sesi ac YouTube’dan yarim kundak yap bebekler yarım kundakta rahatliyorlar
agahtokdemir41 Bebeğin ağlamasını garipsememeye başladığında anne oluyorsun galiba çünkü onların tek iletişim şekli bu. Benim bebeğim 5 aylık kolikte değil ama bazen çok ağlıyor sebepsiz. Genellikle de memnun olmuyor çoğu şeyden. Alışmak zorundayız derdini anlatana kadar her yolu deneyip susturmaya çalışcaz annelik böyle bişeymis😍
Smerve Eliiif1 gazı ciksada daha gaz olabilir kolik de olabilir bizde aynıydık hem gazlı bir bebekti hemde kolik emin olunki 4. Aydan sonra azalıyor we ek gıdaya geçince düzeldik