Merhabalar daha öncede yazmıştım kızım şuan 4.5 aylık oldu hala göz takıbı yok kayseri ve Ankara olmak uzere en ıyı göz doktorlarına ve çocuk nöroloklarına gıttık hersey temiz emarı temiz böyle olunca beklıcez 6. Aya kadar dedıler..sızlere sorum bu şekılde olup sonradan görme olayı gerçeklesen var mı veya yakınında duyan kafayı yıyecem ne olacak dıye düşünmekten...