Smymn Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 2ay oldu korse kullanmak icin geç mi kaldim sizce ?ilk zamanlar sarmadim çok ağrım vardi ve etrafında morluklar vardi dikislerimin .çok mu geç kaldım acaba korse için 📌
Smymn anne34_ spor yapamıyorum malesef daha erken diye bebegimde gazlı yürüyüşe çıkamam denicem ins korseyi
GokceOrmanci Bende kullandım 6 hafta takmamiz gerekmiş günde 4 saat. Fazlası kan dolaşımını etkiliomus dikkat edin 4 saat sadece. Vala evde camdaki kız gibi dolandım hep😄
GokceOrmanci Smymn katlanin faydasını görürsünüz 😌 marka hatırlamıyorum ama önde yukardan aşağı kancaları oluyo ya onlardandi internetten almıştım