Kızlar bebeğimi anneme bırakıp sabahtan akşamüstüne kadar tatil yerine gidicez kalmak istemedim geri döneceği günü birlik ama yinede vicdan yapıyorum napar bensiz diye beni de hiç aramaz aslında herkeste duruyor ama yine de içime sinmiyor gibi biraz teselli edici bişeyler söyleyin ya😂 bu arada 7 buçuk aylık izne geldik 15 günlük falan tek bakıyorum uzakta gurbetteyiz hazır fırsat varken gezelim diyorum amam¹