g0707 Kızlar merhaba bebeğim 8 aylık ve 2. Dişi patlamış çıkmak üzere ama bir huysuzluk bir öksürme hafif 37 Li ateş arada hapşırma falan var dişten dolayı mıdır yoksa çoçuk üşüttü falan mı ki bilemedim doktora götürsem mi onu fa bilemedim
BenMathilda g0707 Muhtemelen disten dolayı bünye zayıf düştü, belki bogaz enfeksionu oldu, bi göstermekte fayda var doktora, muayene sonrası gerekli görürse tedavi başlatır