Busra1999 emzirme yastığına yüzüstü koyuyordum zeka kartlarını koyuyordum önüne hem gazını çıkarıyor hemde onlara bakıyordu. O zamanlardan beri her gün Şarkı söylüyorum, spor yapıyoruz, dışarı çıkıyorduk çıkamazsak balkona çıkıyorduk. Ev turu yapıyorduk. TRT çocuk uygulaması var ordan kitap okuyorum. Bebek üniversitesi diye kitaplar var onları da seviyor şu an 4.5 aylık 😇