Merhaba anneler,
2 sene önce biberon çürüğü nedeniyle kızımın üst ön 4 dişini kaybettik. Doktor çekti çünkü devamlı apse yapıyordu dolgu vs kurtarmıyordu. Hemen akabinde emzirmeyi kestim. Fakat ağızda yemek tutma problemimiz vardı. Ağızda yemekler bekle bekle iyice dişlerimiz çürüdü.
Kızım şu an 4 yaşında köpek dişinde gözle görülür bir çürük var diye doktora götürdüm ve doktor aslında cok daha fazlasının olduğunu söyledi. Bana toplamda 18 bin tl maliyet çıkardı. Toplam 5 dişe kanal tedavisi olmalı dedi. Tabi ben şok moralim yerlerde. Ayrıca bunlar genel anestezi ile oluyor. Bir de küçük bebeğim var bırakacak kimsem yok böyle bir durumda naparım bilmiyorum kafam allak bullak.
Diyorum en önce o gözle görülür çürüğü yaptırsam başka nereye gösterebilirim, doktor öneriniz var mıdır, bu tarz tecrübesi olanlar yazarsa cok memnun olurum sevgiler.