oglumuz01 kizlar Allah razi olsun ben 6 gunluk lohusayim ikinci oglumu kucagima aldim elhamdulillah. Bu benim arkadasimin sonucu ve bebegi olmuyordu simdi olunca pespese ikinci oldu ondan sordum. Lohusayim duam kabul olur insallah sizlerden Allah razi olsun ne duaniz varsa Rabbim kabul etsin insallah