Asyaayaz1 Kızlar dün alt azı dişimi çektirdim ağzımda çok kötü bir acı tat var suyun tadı bile iğrenç geliyor normalmi bu durum ne zaman geçer🤦🏼♀️
EslemReyhan Asyaayaz1 bende alttan en arka dişimi çektirdiğimde aynı durumu yaşamıştım 1 hafta falan sürmüştü acılık. Yapılan iğnenin etkisi sanırım diş etinden dışarı vuruyodu tadı
Halimea Asyaayaz1 geçmis olsun cnm, dişinizi cekmenizden kaynaklı olabilir. Birde ilaç falan kullanıyosanız onunda etkisi olabilir
Asyaayaz1 EslemReyhan iğrenç bir duygu yemek su içemiyorum internetten araştırıyım dedim enfeksiyon vs şeyler yazınca tedirgin olmuştum teşekkür ederim 🙏
EslemReyhan Asyaayaz1 ağzınıza gün içinde karanfil koyun arada bi çiğneyin gün boyu tadı kalır ağzınızda çok geçmiş olsun 🌸