11 aylık kiz bebis
Tutunarak yürüyor, tay tay duruyor, esasinda yürüyor da ama emeklemeyi tercih ediyor daha hızlı olabilmek adına
Cee-e ve ı-ıh diyor 😁
Sinirlendiginde anne diyor sadece:')
Bi ara dede de diyordu ancak malesef bıraktı artık demeyi.
Alkış, baybay, cee, çak vs yapıyor.
Abisinin arabalarıyla oynamayı seviyor.
Yerde bulduğu her şeyi ağzına ativeriyor
Suan yan kesici dişleri çıkardığı için epeyyy istahsiz. Ek gidayla pek arasi olmadığı gibi mama miktarını ve içme aralığını da eksi yönde degistirdi.
Iki uyku yapıyor hala genellikle
Gece beslenmiyor
Desteksiz uyuyor
Kucagimdan hic inmek istemiyor :')