Zer Zer Amaliyt dediğim bizede kesik atılacak ultrason çektik fistül dediler sürekli irin boşalıp akiyo sizinde oylemiydi şimdi kesik artırdık diyosunuz bebeğiniz iyimi acı cektimi bide boydan narkoz verilerek mi kestiler