Ayso5 Beren2323 ben üzerine muhallebi üzerine de çikolata sosu yapıyorum gayet güzel oluyor. Bu arada kedi dillerini de sütle ıslatıyorm mutlaka. Öyle basit ama hafif ve güzel oluyor 😊
serebro Beren2323 kedi dillerini sütte önlü arkalı ıslatıp dikdörtgen borcama dizerim üzerine muhallebi onun üzerine de çikolata sosu👌 çok müko hafif ben seviyorum