Kızlar bir arkadaşım benimle birlikte doğum yaptı mama verdigimden bahsettim kendisinin de sütü yetmiyormuş ve yarı yarıya su süt karıştırıp veriyomuş verilir mi kızlar çok küçük degilmi anlatmaya çalıştım fakat mama alacak param yok bu daha uygun dedi 🤷🤷🤷🤷🤷