Kizlar bebeğim 1 aylık. Öncede ara ara böyle oluyordu ama artık çok sık olmaya başladı ve benim buna acil çözüm bulmam lazim artık olmicak. Meme reddine yakın , bebeğim sürekli emerken ağlıyor. Sanırım tazyikli süt dediklerin ötürü. Süt ağzına hızla akıyor bundan rahatsız oluyor, çektiği zaman farkediyorum. Ne yapmam lazım bu şekilde olanlar varsa lütfen yardımcı olur musunuz? Makas şekli, kendime doğru çekerek emzirme vs deniyorum ama işe yaramıyor. Önden sağma duymuştum ama o şekilde akış zaten emmeye başladığında oluyor, çektiğinde de sen biraz bekle sagiyim öyle veriyim.diyemem ki o an zaten çok ağlıyor ağlarken de yapamam. Yaptığımda da onda da çok fayda görmedim zaten. Başka ne denenir, çözüm ne bilmyrm. :(((