Abdulazim04 benim kızım 3,5 aylık ve doğduğundan beri 10 günde 1 yapıyor anne sütü alanlarda bu normalmiş biz ilk 2 ay mama kullandık ona rağmen yapmıyordu kabızlık değil bu durum doktor alt taraftan kulak çubuğu veya zeytinyağı ile uyarmayı önermiyor çünkü alışkanlık haline gelebiliyormuş bu sefer hep dışardan uyarılmayı istiyormuş o yüzden yapmadım ama tabiki kızım kaka yaptığı an benden mutlusu yok 😁