prenses_we_prens_annesii Kızlar kızım 6 aylık oldu suluk alacağım ama 4+ we 6+ war chicco yumuşak we yarı yumuşak diye siz hangisini aldınız kullananlar yorum lütfen aradaki fark ne yarı yumuşak sert diyen war iyi diyen war ne alsam bilemedim sipariş geçeceğim de
Omero21 prenses_we_prens_annesii ben yumuşak olanı almıştım ama diş döneminde parçaladı pipetini sert olanı alın bence
Aysecankdr Omero21 prenses_we_prens_annesii bırak parçalasın tekrar alırsın ömürlük değil ya sonuçta 6 ay olan aşırı sert
prenses_we_prens_annesii Omero21 nasıl yani canım sert olanda iyi diyen de war sert diyende parçalandıktan sonra ne aldınız acaba sert Olanı mı öyleyse memnun kaldınız mı acaba
Aysecankdr 4 olanı al 6 çok sert geliyor ben denedim direk 6 kullanamadı damaklarını da acıtır ani harekette