Hanımlar Merhaba, Kızım 16 aylık ve ben gebe olduğumu öğrendim, doktorlar emzirebilirsin dedi ama ben sütten kesmek istiyorum ikimiz için de daha iyi olur, lakin kızım göğsümde uyumaya alışmış onu sütten kesmek baya zor görünüyor, Varmı Önerileriniz..?