Kızlar erkek bebeğim su baba anne mama kaka çiş ve bunun gibi kelimeleri konuşuyordu sonra ben iş için ayrı kaldım memeden kestim kademeli olarak ve 3 hafta ayrı kaldım bu süreçte görümcem baktı oda öğretmen sürekli konuşmuş bebeğime evime geldim bebeğim hiç bir kelimeyi söylemiyor hepsini unutmuş gibi resmen ne yapmam gerekiyor canım çok skkn zaten konuşmaya meyilli bir bebek değildi 😔😔😔