Kızım da öyleydi 3 te uyanır sabaha kadar ayağımda sallıyordum yatağına alıyorum hop uyanıyor en sonunda dayanamadım artık emzirip yatağına yatırdım kendimde mutfağa gittim bekledim ilk gün çok ağladı gidip almadım ikinci gün daha da azaldı uyumasını bekledim hep her geçen gün alıştı artık emziririm uyanıkta olsa yatırıyorum yatağına döne döne uyuyor ellemiyorum hiç