Prensesannesi38 38,5 ateşti en son ölçtüğümde ilaç vermedim duş falanda aldırmadım kendiliğinden düşmüş gün içerisinde ateşi böyle yükseldi geri düştü bu nedir kızlar
EslemReyhan Prensesannesi38 acaba enfeksiyon falan kapmış olabilir mi bazı bebeklerde olabiliyo çünkü siz yine de bi kaç gün daha takip edin salgında var her çocukta farklı şekilde belirtileri olabiliyo
Prensesannesi38 BenMathilda hayır elimlede baktığımda ateşliydi dudaktanda baktım yine ateş ölçer yanlış değil
BenMathilda Prensesannesi38 yani o anlık güneş altında vs kalmışsa ondan dolayi olabilir heralde en fazla, 38.5 ateşin kendiliginden normal 36derecelere inmez diye düşünüyorum Tekrar etmez inşallah 🌺
Elin34 Prensesannesi38 bizimde aynı ya bugün hiç ateş düşürücü vermedim ama sürekli ölçüm yapıyorum kendisi 38 oluyo sonra 37 felan düşüyo