Sebusebu bebe uyuyunca ne yapacağımı şaşırıyorum.Kahve mi yapsam içsek,telefon da mı dolansam, uyusam 🤔yok hemen sabah olur çocuk uyanır 🤪😂azıcık maske mi yapsam dur duş alayım banyoyu yıkayayım (kızım uyanıkken tek yapmadığım iş banyo yikamal deterjana maruz kalmasın diye çoğu zaman akşamları yıkarım banyoyu)yada mutfağı temizlerim sabah tertemiz yapılmış mutfağa uyanmaya bayılırım (dolap dışı sil, tezgahı boşalt yıka yerleri süpür sil) yani yapacak cokkkk şey var 😁