Merhaba arkadaşlar kızım 9 aylık bi 6.ayda başladık kaşıkla mama yemeye bu zamana kadar düzenli bir şekilde yedi fakat son 2 haftadır asla kaşıkla yemek yemiyor eşim arada oyun oynatarak bir iki kaşık yediriyor üst dişleri çıkıyor acaba onun mu sıkıntısı diye düşünüyorum sizlerin fikri nedir ne yapmam gerek yardımcı olur musunuz