Atlasligunler benim oğlum Aralık ayında doğdu malum hava şartları çok dışarı çıkamadığımız için evde hep normal pijama takımları giydi ilk aylarında. Yazın hep tek parça kısa kollu şort tulumlardan giydirdim ve kısa kollu tişört şort tabi ki. Oğlum 7 buçuk aylık şu an. Genelde kucakta taşımak zorunda olduğumuz için şimdilik alt üst takım kıyafetler giydirince üst tişört hep yukarı çıkıyor çocuğun beli açılıyor üstü başı daima duman görünüyor, tisortu alt pijamanın içine sokunca oluşan görüntüyü de sevmiyorum ama mecbur kalıyorum. Yazın kısa kollu şortlu tulumlari keşfedince keşke ilk doğduğu zamandan itibaren bu şekilde tek parça tulum giydirseydim çeşit çeşit alıp diye düşündüm ama artık çok geçti. Yani demem o ki çocuk 2 3 yaşına gelip elini tutup yanında yürümeye başlayınca daha tarz giydiriliyor bence. Mesela o bahsettiğin gamze_kdg profiline baktım o tarz eşofman swit takım giydirmek için 2 buçuk 3 yaş falan gerekli bence, en azından çocukta tarz görünmesi için ben böyle düşünüyorum.