AytenMina benim kızım da 2 yaşında, 2-3 ay önce kendisini yemek odasına kilitlemişti, daha yeni işe gitmek için evden çıkmıştım, daha ofise girmeden kayınvalidem aradı kendini odaya kilitledi napıcam ben diye, koşarak geri eve gittim, o sırada eşimi aradım, amerikan kapı bir de hiçbirinin anahtarı yok diye biliyordum, eşim takım çantasında bütün anahtarlar dedi, kızımı odadan çıkardıktan sonra bulduğum bütün anahtarları her kapıda deneyip holde portmantoya astım. En çok korktuğum şeylerden birisidir. Size de çok geçmiş olsun, Allahtan kendiniz çıkabilmişsiniz💙