Kızlar ne yaptiysam kizimin kusmasi geçmiyor sürekli kusuyor ve anti reflu teshisi kondu.Ar içerikli mama kullanin dediler.Hem emziriyorum hem ek mama veriyorum.Az önce bebelac gold anti reflu mamayi aldi esim daha denemedim bundan önce aptamil 1 kullaniyordum 0-6 ay siz ne öneriyorsunuz? Gerçekten çok çaresizim bebeğim hep kusuyor yediğini çıkartıyor tahliller temiz çıkıyor yarinda reflu yastigimiz geliyor onda yatiricam artik 2 tane de surup kullaniyorum reflu için doktor verdi baska ne yapabilirim?