11 aylık bebeğim dün gece aniden ateşlendi bugün hemen doktora gittik kanında enfeksiyon var dedi antibiyotik başladık fakat ateşi o kadar yüksek kii ateş düşürücü ve suyla anca düşürüyorum sonra tekrar sar başa dünden beri pek uyuyamadı uykusuna düşkün bi çocuktu şimdi yorgunluktan gözümün önünde bitkin bitkin duruyo başına gelipte derdini anlatmak isteyen akıl verebilcek olan var mı aranızda yardım edin çok az yemek yiyo bi yandanda fırsat buldukça emziriyorum su veriyorum vücudundan atsın diye bi anda eridi gözümün önünde oğlum