Zelnuray canım ben lahana da koydum ağrısını aldı.sıcak duş,havluyu sıcak suya koyup göğsüme koydum,ütüyle ısıtıp koydum,genel cerraha gittim yine faydası olmadı.5 tane pompa aldık en son manuel pompa biraz iyİ geldi.bol bol sağ ve emzir..sağmak sütü artırır diyorlar ama göğsünü boşalttıktan sonra sık sık emzir.10 gün uğraştım en son hastane tipi pompa kiraladım