MucizemiinAnnesiii Kızlar, erkek annelerii.. Benim bebeğim erken doğdu ve iki yumurtalığı da aşağı inmedi. Ameliyat olması lazım. Bu durumu yaşayan var mı, bebeği ameliyat olan? Biraz süreçten konuşabilir miyiz? 😐 Ben çok panik biriyim ve korkuyorum
Kose21 MucizemiinAnnesiii canım 25 Ağustosta oğlum ameliyat olacak çok araştırdım çok çok zor bir ameliyat değilmiş insaAllah öyle olur içim çok acıyor ama inanıyorum çocuğum da bende rahatlayacagiz doğduğundan beri takipte şuan 10aylik 1yasa kadar takip ediliyor eğer inmezae ameliyat oluyorlar. Sakın ihmal etmeyin kontrollerinize gidin mutlaka çok önemli çünkü 🌺 Rabbim yavrularımıza şifa versin insaAllah 🌻 bu arada sünnette olacak ikisi bir arada zaten inmeyince sünnet etmiyorlar.
Kose21 MucizemiinAnnesiii birde oğlum 40.haftanin sonun da doğdu illa erken doğdu diye inmemezlik olmuyormuş 😂
Yagmuurr MucizemiinAnnesiii @Kose21 Merhaba benim oğlumunda sol taraf inmemişti mart ayında ameliyat oldu sünnetide beraberinde yaptırdık aşırı kolay bir süreçti sizi anlayabiliyorum bende çok stres yaptım çıkana kadar da çocuk gibi oturup ağladım ilk geldiğinde çok üşümüştü ve narkozun etkisiyle baya baya ağladı zar zor ısıttım kucağımda sakinleştirdim 1 2 saate kendine geldi hastaneden çıktık eve geldiğinde de hiç bişey olmamış gibi oyunlar oynamaya devam etti 1 haftada sünnet yeri 10 günde ameliyat yeri iyileşti 13 aylıkken oldu şuan 17 aylık izi bile belli değil sormak istediğiniz her şeyi cevaplayabilirim
BCE MucizemiinAnnesiii hiç stres yapmayın 1.5 ay önce oğlumu yaptırdık ameliyat. 2 saate yakın sürdü sabahtan oldu sonrasında emzirin eğer kusmazsa taburcu olabilirsiniz dendi öğleden sonra taburcu olduk ilk çıktığında narkozun etkisiyle çok ağladı ayaklarımdan hiç indirmedim sürekli salladım ameliyat olduğunun gecesi normal hayatına devam etti koltuğa tel başına oturdu kalktı çok çabuk iyileşti öncesinde sünnet yAptırmıştım inanın sünneti daha zor geçti hiç korkmayın küçük bir operasyon sonrasında iki gün sonra çağırıp hem kontrol etti hem pansuman yaptı sonrasında bir ay sonra yine kontrole çağırdı .. durumuma göre ilerliyor kontrolleri 😌
MucizemiinAnnesiii Kose21 benim bebeğim 1 yaşında canım doğduğundan beri takipte ikiside inmedigi için sünnet olmuyormus son zamanlar işte bakalım hayırlısı bende çok araştırdım ama çok korkuyorum sen hangi hastaneye gidiyosun
Hamza16 Kose21 yigenim oldu 4 5 yaşındaydı lokal anestezi ile yaptılar ilk gün eve çıkardılar doktor uzansn dinlensin demesine ragmen cocuk cok rahat hareket ediyordu sadece ameliyathane ortamından vs korktuğu onun huysuzzluğu vs vardı pansuman yapmaya kalknca daha dokunmadan acıo diyodu ama acısa ayaga kalkıp koltukta bi ordan oraya rahat bi şeklde geçmezdi korkudandı sanrm
Kose21 MucizemiinAnnesiii İstanbul Kartal Lütfi Kırdar Hastanesi’ne canım Dr den çok memnunuz bakalım inşallah ameliyat güzel sonuclanir siz nerede sizin?
MucizemiinAnnesiii Kose21 bana öyle dediler 😅 bide oğlumun tam hareketli zamanları yerinde durmuyo nasıl olacak bilmiyorum 🤦
Kose21 Yagmuurr ayyyyyy içime su serptiniz çok teşekkürler 🌻 insaAllahhh bizim de çok iyi olacak 😍 sonrasında kontrollere devam ediliyormu?
Yagmuurr Kose21 İnşallah çok çok iyi olucak bebişiniz ♥️ Evet 1 hafta sonraya çağırdı 1 ay sonra 6 ay ve 1 yıl sonra bu şekilde devam ediyoruz çok şükür bir sorun yok şimdilik bahsetmiştir doktorunuz geri yukarı çıkma ihtimali varmış çünkü ben şuan elimle tuttuğumda hissedebiliyorum 🙏🏻
MucizemiinAnnesiii BCE çok teşekkür ederim 🌺 insan böyle şeyler duyunca az da olsa rahatlıyor. Genel anestezi ile mi yapıyorlar yani
MucizemiinAnnesiii BCE ameliyat olacağı zaman kiyafetleri nasıl ayarladınız çanta yapmam lazım cuma günü ameliyat olacak
Yusufali_ BCE merhaba iyi akşamlar. Gecms olsun öncelikle. Yumurtalıkları inmeden ameliyat ettirmenin bir zarari yok değil mi? Birde ağrı yapıyor muydu? Oğlum çişini yaparken çok ağlıyor da. Bende sünnet ettirmek istiyorum o yüzden sordum.
BCE MucizemiinAnnesiii önce ağzından ilaç verdiler sıvı bir şey sıktılar yanımız da sarhoş gibi oldu , dediler kucaktan indirmeyin başı dönebilir sonrasında uykusu gelir gibi oldu ameliyathaneye götürüp orada komple bayıltmışlar bize ayılmış olarak getirdiler . Zaten öncesinde o sıvıyı vermeselerdi oğlum mümkün DEĞİL gitmezdi bizi bırakıp, koluna bilekliği bile taktırmamıştı ilaçtan önce 
MucizemiinAnnesiii BCE her yerde öyle mi acaba bende oğlumda tramva kalsın istemiyorum sonrasında düzeni çok bozuluyor çocukların böyle durumlarda