Merhabalar bebeğim doğumda solunum problemi olduğundan küveze alınmıstı.Ve dün çıktı.Bu süreçte biberonla beslenmişti.Eve geldiğimde ise mememi almadı.Cıyak cıyak memeyi tutmuyor.Stresten sütüm oldukça az.Biberona alıştı sanıyordum.Taki bu gun çok yakın bir arkadaşım bebeğimi emzirene kadar gayet cork cork emdi.Bana gelince ise ucunu tutamıyor atıyor gibi emmiyor.Arkadaşım mememin ucunun çok sert olduğunu ondan almadığını belirtti.Siz ne diyorsunuz almaz mı sert olunca.Tavsiyeleriniz nelerdir?