Banuuca Merhaba annelerim.9. ay aşısından yumurta alerjisi olan bebeklerde hastanede vuruluyormus.bizde sarısında sıkıntı çıkmadı ancak çoklu gıda alerjimiz var ben diyet yapıyorum.aşıyı hastanede mi yaptırıyoruz bilgisi olan var mı