kiziminguzelannesiyim Bebeğim dün 2 ay aşısı oldu dünden beri hiç mama yemedi memede tutmuyor ve acayip şekilde halsiz sürekli baygın gibi yatıyor artık dayanamıyorum beslenemiyor eski enerjisi yok hastaneye götürmeli miyim ?
SeninAnnenBirMelektiYavrm kiziminguzelannesiyim ateşi falan yoksa dert etme. Uyku hali oluyor bizdede oldu
Ysalvatore kiziminguzelannesiyim merak etmeyin yarın biraz daha iyi olur oluyor bizde 2 gün ateş oldu çok rahatsızlandı ama geçti sonra yarın biraz daha hareketlenmeye başlar kolay değil 2 ay aşıları ağır biraz yavrum normal halsizliği yarında düzelmezse gidin hastaneye
kiziminguzelannesiyim SeninAnnenBirMelektiYavrm ama hiç beslenemiyor sabahtan beri bez takibi yaptım çişli bezi 3 tane
Beybisibeybisi kiziminguzelannesiyim asiyi nerde oldun doktorsa ara saglikocagiysa gene ara sor mutlaka
kiziminguzelannesiyim Ysalvatore beni çok üzüyor bu hali normalde ek mama alan bebeğim onu yemiyor sütümüde emmiyor göğüslerim dolu vermeye çalışıyorum almıyor
Ysalvatore kiziminguzelannesiyim evet çok üzücü 2 gün ağlamıştım sağın sütünüzü atın buzluğa verirsiniz sonra merak etmeyin iyi olucak