Merhaba anneler bebeğim 10 aylık yalnız emerken yüzüne kafasına çok vuruyor. Bildiğiniz tokat atar gibi sert şekilde vuruyor. Ben ellerini tutmaya calısıncada hemen sinirlenip ağlamaya baslıyor tekrar devam ediyor. Kulak için muayeneye gitmistik herhangi bir enfeksiyon vs yokmuş. Kulak ağrısı veya enfeksiyon olmadığından eminim. Dişlerine baktım damakları kabarık değil diş bi nebze diye düsündüm. Ama bu yeni baslamadı yaklasık 1 Ay olcak ara ara bunu yapıyor ve cok üzülüyorum gözümün icine baka baka yapıyor. Ne yapmam gerek böyle bir durum yasayan var mı aranızda ?