Kızlar eşimin bi arkadaşı geldi eşiyle. Kadın diyor ki ben kordonlarımı baglattım ama galiba hamileyim adetim 3 hafta gecikti ama gebelik testleri negatif çıkıyor. Negatifse yoktur diyorum var ben hissediyorum diyor. Karısı çok istiyor ama eşi istemiyor bu yüzden bağlattı zaten. Ben kordon bağlattıktan sonra asla olmaz diye biliyordum böyle bir ihtimal var mi acaba böyle hamile kalan var mı kızlar