Herkese iyi akşamlar bebeğim 10 aylık ve ek gıdaya başladığımız ilk günden beri iştahsız bir bebek meyvede tatlıda tuzluda ne olursa olsun hiçbirini sevmedi tek sevdiği ve yediği şey yoğurt. Çorba şeklinde devam ediyoruz ve inanır mısınız çorbayı bile ağzında saatlerce bekletebilir, bekletiyorda hiç yorulmadan hemde 😢 ancak ağzına bir kaşık yoğurt koyarsam yutar. 10 aylık olduk ama hala çorba yoğurt şeklinde ilerliyorum ne yazık ki, pütürlü asla yemek istemiyor inanın her şeyi denedim pankekler, omletler, mücverler, bulamaç, blw, aklınıza gelebilecek her şeyi denedim ama kesinlikle yemek istemiyor. Bugüne kadar hiç telefon açmamıştım son 1 haftadır açmak zorunda kaldım çünkü artık benim psikolojimde bozuldu çizgi film izlerken bile çorbayı ağzında bekletiyor yoğurt geldiği zaman yutar ancak. Çiğnemesi için minik minik ekmek makarna yada muzu damaklarının ağzına koyuyorum çılgınlar gibi ağlayıp diliyle çıkartıp atıyor yada böğürüyor. Ne zamana kadar böyle gidecek inanın çok üzülüyorum saatlerce aç bıraktığım belki acıkınca yer mantığınıda denedim ama yine yemek istemedi. Ne olur tecrübeli anneler bu durumu yaşayan anneler bir bakın neler yapmam lazım, bu süreç ne zaman bitecek bir yol gösterin ışık olun🙏