Kakulemom Aynısıyız biz de. Hatta gecen aylarda doktorumuza sormuştum geceleri emzirmek için uyandırmalı mıyım bazen uzun uyuyor 4 5 saat falan hayır demişti acıkınca uyanır o hem tadını çıkarın, sen de uyu çünkü bu günleri arayacaksın 6. Aydan sonra ve dediği gibi de oldu. Dişi falan kastetti herhalde görünürde bir sey de yok ama kaşınıyor tabi damaklar ondan midir sıcaklardan midir bilemiyorum bi huzurlu uyuyamadık bir aydir falan