Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 5 aylık olmak üzere. Bir süredir ayakta emmek istiyor ayağa kalkınca uyuklamaya başlıyor oturunca ağlıyor emmek istemiyor. Neden böyle oluyor bilgisi olan var mı ? Bu konudan nasıl vazgeçirebilirim tecrübesi olan birileri bana yardımcı olabilir mi lütfen ?