ilkannelik_30
Ayyynısı bizde de var. Beşinci aya girdik 6 gündür sıfır gece uykusu bende. Bir de kımıl kımıl yuvarlanıp duruyor, gözleri kapalı. Müdahale etmezsem pış pış yaparak, ağlıyor, uyanıyor. Habire emmece gece boyu. Hafif ateş var bizim diş geliyor sanırım ondan.