Merhaba anneler oğlum gece gündüz aşırı terliyor üstünde sadece kolsuz zıbın oluyor. Gündüzleri çok hareketli terden su gibi oluyor gecede uyurken aynı şekilde ve sürekli buz gibi üşür mü? Ona aşırımı sıcak geliyor bazen anlam veremiyorum bu soğuk ter nedendir nasıl yatırmalıyım ne yapmayalım? Normal mi ? (bu arada ev sıcaklığı normal hatta geceleri serin oluyor)