Fulyaaa1 baby plus evet çok hantal diyorlar. Bende çok beğenerek almıştım joie ama şuan pişmanım açıkcası. Bebekle açması katlaması zor oluyor. Aracınız varsa ve bagajı küçükse çok sıkıntılı. Ama bebek arabasının dediğim gibi duruşu sürüşü çok güzel. Bütün parçaları sökülüp takılabiliyor. Ama bir kullanıcı olarak bana fikrimi sorarsanız şayet bebek arabasıyla çok işiniz olmuyorsa hiç düşünmeden ona vereceğiniz parayı iyi bi kabin boy almanızı tavsiye ederim.