Daha öncelerdede paylaşmıştım bebeğimin vücudu isilik gibi olmuştu bir doktor alerji dedi alerji damlası verdi kullandık geçmedi başka bir doktor isilik dedi hergün yıkıyorum isilik ilaçları kullandık geçmedi geçen haftada başka bir doktor atopik dermatit ve cildi çok kuru dedi bir damla birde krem yazdı onları kullanınca o gün için geçiyor gibi ama ertesi günü tekrardan beliriyorlar artık kafayı yemek üzereyiz bebeğim kaşınmaktan uyuyamiyor helak oldu artık avuç içlerine kadar yayıldı elleri pul pul oldu nasıl geçecek bu kuruluğunu nasıl alabilirim dalinin yağını sürüyorum genede geçmiyor kuruluğu onerebileceginiz başka birşey varmı