Yunus_emre İkisinin vitaminleri aynimi acaba mama içmedigi icin kasik mamasi yediriyorum bebelac gold sutlu tahilli faln
Daenerys Yunus_emre aynı değil ama yakın. Benim oğlum da mama reddi olmuştu 4 aylıkken kaşık maması yediriyordum. Doktor da yedirin demişti
MLS09 Bende norml mamanın içine biraz toz halinde ekliyorum yanlışım uapiyorum emin değilim benimde merak ettiğim bı konu
Yunus_emre MLS09 bende kasik mamasinin icine cici bebe ekliyorum valla bende bilmiyorum dogrumu yanlismi canım
Tugceden34 Yunus_emre cici bebe çok katkili ve inanilmaz şekerli canım onun yerine hurma özü ya da keçiboynuzu özü katıp yedirebilirsin ben 1 çay kaşığı dönüşümlü ekleyip yediriyorum 🙏 naçizane fikrim..
Yunus_emre Tugceden34 iceriginde sut oldugu icin treddutte kalmistim ama onuda deniycem tesekkurler 🙏🏻