Arkadaşlar bebeğim hastanede yatıyor serumu ayağından bağlamışlardi ama cok hareket edince iğne ayağından çıktı ve ne kadar ugrassalarda tekrar damar yolu bulup serum takamadilar bebeğimin kolları bacakları mosmor oldu artık denemeyi bıraktılar doktorla konuştular serum yerine iğne vuracaklar mis sordum herhangi bir sorun olmaz dediler ama aklıma takıldı böyle bir durumda kalan oldumu bana tavsiyede bulunanabilirmisiniz çok zor ya 1.5 aylık daha yavrum çekmediği acı kalmadı ne olur Allah rızası için dua edin