Aysimannesi Betelgeuse_ ilk 3 ay kullandım baya vardı sütüm ama bilemiyorum belki ilaçtan değildir çünkü nerdeyse herkesin o aylarda sütü çok oluyor
Cnarsncap Bebeğim 9 aylık 3 aylıktan itibaren kullanmaya başladım çok memnunum bazen ara verdim baktım sütüm azaldı hemen yeni paket alıp başladım