Cagan-Atam basbay, diye rahatlatıcı takviye edici kullandım uykuları daha uzun oldu aynı zamanda çok fazla ilaç verdim bebeğime gaz için kolik için ama hiç biri yüz üstü yatırıp zeytin yağı ile yaglayip yaptığım mesajdan iyi gelmedi, ağlamaktan fıtık bile oldu benim bebeğim o derece ağlıyordu uyanık olduğu zamanlarda hep zeytin yağı oel masaj yaparak rahatlattı karnına da sürdüm ovaladjm daire çizerek rahatlamasini sağladım bi gazlar çıkarıyordu masllah dedirtecek şekilde idi, biraz hareket ettikçe kendi çıkartmaya başladı mutlaka deneyin ins fayda gorurrsun