Gksum Merhaba 30 gün oldu normal doğum yapalı dikişlerim iyleşmiş ama düşmedi hala ve şimdi yanmaya başladı sanki dikiş aldırdım da acısı var gibi bide basur ağrısı azcık yürüyüş yapsam yada otursam basur mu dikişmi çok ağrım oluyor sürekli yatsam daha rahatım bu sıkıntılar ne zman geçiyor tecrübeli anneler 🥲🥲
Elfelf475 Gksum benim de 30 günlükken falan böyle bir çoğalmıştı acılarım sonra 40. Gun her seyim bitti ama tam tamına 4. Ayda ben eski ben olmustum. Her anlamda hem de kilo, vücut, cinsellik olarak 4. Ayda eski halime döndüm
Rkttktk Benimde 3 ay oldu dogum yapalı vajina içine atılan dikiş yerime böyle bor anda sancı giriyor sanki iğne batar gibi
Gksum Rkttktk benim sadece dışarda var hala normal halime dönemedim yanıyor sürekli ilk günlere döndüm sanki ama bakınca iyileşmiş gözüküyor
01_10-2020 Gksum ilk gebelikte basur oluyor belli bir süre o yüzden kayısı meyve suyu kayısı iç o olucak belli bir süre 2.de olmuyor benim olmadı
Rkttktk Gksum isterseniz bi doktorunuza danışın o zmaan sıcaktan falanda olabilir yani çok geçmiş olsun
Dilhunizade Gksum bazen sıcaktan tahriş olup sisebiliyorlar o da ayri yapar eger yogun kabalanız yoksa sargı bezini ped niyetine olarak kullanın hava alması daha cabuk iyileştiriyor ilk dogumumda 1 ay ilk gunden itibaren ayaktaydım ve her isimi kendim gordum havalar sıcaktı ve tek sıkıntı dikislerim ve iyileşme süresinin uzamasiydi bir gorumcem var ebe gelip alttan muayene etti ve tahriş olmus ic dikisim hala duruyor sargi bezini ped olarak kullan hava alsn ve batikonla demisti onun dedigni yaptim ve cok etkisini gordum 5 gun de iyilesti
Dilhunizade Havalar sıcak diye dikiş yerin tahriş olmus olabilir kucuk bir ayna ile dikislerini kontrol et canim. Genelde eriyen dikiş ipi kullanıyorlar o vakte kadar çoktan dusmustur bircogu enfeksiyon olmasin da gerisi kolay…Dikisler icin fazla ıkınmak fazla ayakta durmak zaten iyi degil dinlenmek ve dikislerin üzerine oturulmamasi gerek
Gksum Dilhunizade bende acaba tahriş mi diye düşünüyorum ne zman normale döncez yürümek oturmak zulüm etek giyim aşagısı boşta ayaklarımı açıp uzanıyorum rahatlıyorum 🥺
Gksum Elfelf475 ay inşallah 40 günlükken en azından şu sancılar bitse 4. Aya kadar beklerim diğerleri için 😞
Gksum 01_10-2020 ne kadar sürüyor resmen acıları karıştırdım artık dikişmi basur mu ayırt edemez oldum
Gksum Dilhunizade benim de iyileşmiş dikişler ama hala düşmemişler sanki böyle pet tahrişi oldu hassas olunca ama işte basur da ağrıyınca ikisinin yangısı hangisi harıstırdım fırsat buldukca acıp uzanıyorum hava alınca rahat ediyorum batikon da yapıyorum inşallah geçer 40 çıkana kadar
Elfelf475 Gksum inşallah benim de bir aylıkken böyle bir çoğalmıştı hem de bir anda çok çok acı anlıyorum sizi umarım geçer en kısa zamanda 🥲
Dilhunizade Gksum eğer kanamanız azsa ped kullanmayın batikonlayin oylece kalin zaten hava sicak böylelikle daha cabuk iyilesecektr.basur icinde tahriş icinde zeytinyağı kullanabilsn
Gksum Dilhunizade pedi bıraktım azaldı iç çamaşırımı sık değiştirip yıkıyorum daha rahat ama hala yangısı geçmiyor sarı kantaron sürüyorum inşallah iyi gelir