Kızım 3 yaşında. Az önce çocuklar için olan çadırın pipetleri olur ya boru mu diyim bilemedim . Onunla oynuyordu ağzına almış bir an da damağına battı herhalde ağlamaya başladı ağzı kan doldu. Ne yapacağımı bilemedim başta göstermedi sonradan gösterdi ağzını damağı az bir şey yırtılmış hastanelik bir durum yok çok şükür. Ama damak yarası çok zor olur bilirsiniz yemek falan da yiyemez zaten sürekli acıyor diyor. Limon suyu falan sıktım ama küçük olduğu için gargara yapmasını bilmiyor. Damağı en hızlı şekilde nasıl iyileşir ne iyi gelir kızlar bana bir yardımcı olur musunuz